Platby probíhají vždy mezi uživatelkou a AppStore (či Google Play).
MAMApp do těchto plateb nijak nezasahuje a nemá o nich detailní přehled. Došlo-li ke stržení platby dvakrát, pak prosím
starší z plateb stornujte.
Na iPhonu, iPadu nebo iPodu touch:
1) Přejděte do Nastavení > [vaše jméno] > iTunes a App Store.
2) Klepněte na své Apple ID a potom na Zobrazit Apple ID. Možná se budete muset přihlásit svým Apple ID. Pokud používáte Rodinné sdílení, budou se v historii nákupů zobrazovat nákupy provedené pod vaším Apple ID, ale už ne nákupy ostatních členů rodiny. Jestli se chcete podívat na nákupy ostatních členů rodiny, přihlaste se pomocí jejich Apple ID.
3)Přejetím směrem nahoru přejděte k části Historie nákupů a klepněte na ni. Kliknutím na Více pod cenou položky zobrazíte, kdy jste si tuto položku koupili nebo stáhli (toto datum se může lišit od data fakturace). Taky tu uvidíte název zařízení, na kterém jste ji koupili. Pokud potřebujete pomoct s fakturací konkrétní položky v historii nákupů, například pokud jste si ji koupili omylem nebo jsme vám ji naúčtovali dvakrát, klikněte na Nahlásit problém. Opakované poplatky se dají změnit zrušením nebo změnou předplatného.
Více na:
https://support.apple.com/cs-cz/HT204088Máte-li Android, prosím, pošlete nám obě účtenky, které Vám Google Play vygeneroval a poslal do emailu. Potřebujeme znát číslo transakce - začíná písmeny "GPA".